April 17, 2010

Jubii!! Jeg har syet en dukke (Del 3)

Så er min dukke helt færdig! Det er en fantastisk følelse, at være totalt færdig, og vide, at man har gjort sig meget umage, med hver eneste detalje. Min engel hedder Selina Sol-Engel, og er opkaldte efter min datter på 13 år. Selina har nu fået syet hår på, hvilket tog næsten en hel aften. Jeg tog totter af 3, og syede dem på, startende i nakken. Der var ca 6 totter pr række, pg ca 8 rækker i alt. Ovenpå hovedet og i panden blev der tilføjet flere totter. Hun har også fået en sløjfe i panden, som er i samme stof som trøjen. Der er malet sko som derefter blev lakeret. Hun har også fået sorte vinger med pladevat i, og flere detaljer på ansigtet. Jeg er godt tilfreds med resultatet, og glæder mig til at gå i gang med den næste.

No comments:

Post a Comment