April 21, 2010

Drageungen Draco (Del 1)

Jeg vil sy en hånddukke i filt. Jeg fandt en gammel engelsk bog, og deri var der et skønt mønster på en lille drageunge. Jeg har tegnet mønsteret op på papir, tegnet det på filt, og klippet alle delene ud. Nu er jeg i gang med at samle det hele, og det er lidt sværere end jeg havde tænkt. Begge sider af kroppen skal monteres, med arme og ben, og haletakker, og det er lidt et puslespil. Vi må se hvad dagene bringer. Lige nu er det sengetid, og jeg har virkelig ondt i halsen, og føler mig varm og utilpas... Det er bare så usmart, fordi jeg skal på uddannelsesinternat hele weekenden... Sikke noget. Jeg håber det går over snart. Min mor havde et guldkorn "Der er mange som er syge, måske det kommer fra askestøvet?" (Fra vulkanen på Island....) hehehehehe

No comments:

Post a Comment