November 01, 2010

Ny figur: "Hekla"

Jeg lavede lige et hoved mere i går aftens imens jeg så The 6. Sense i fjernsynet. Det er første gang jeg forsøger at at sætte plastic øjne ind i træmodellermassen, og jeg venter spændt på tørreprocessen, så jeg kan se, om der skulle dukke revner eller lign op. Det er lidt svært at fotografere disse hoveder, så man kan se hvor flotte de faktisk er :-) Digital gengivelse gør at de ser mere flade ud, hvorimod de har en masse detaljer som man kan se i virkeligheden.
Denne heks har ikke et navn endnu, men hun er lavet specielt til at jeg kan sætte mit nyindkøbte lammeuldslokker på, og få hende til at ligne en rigtig god gammel heks fra eventyrene. Men jeg kan allerede se ud fra hendes ansigt, at hun ikke bliver en ond heks. Med de uskyldige øjne, så bliver hun mere en sød gammel klog kone....



No comments:

Post a Comment