April 09, 2009

Her arbejder den glade kunstner !!




Det vigtigste for mig, når jeg skal kreére noget nyt, er at jeg har et ordentligt arbejdssted. Det fungerer bare ikke, hvis jeg ikke har mine ting omkring mig, så jeg kan se, hvad jeg
har. Jeg har ofte siddet i sofaen eller omkring spisebordet med et projekt, og derved okkuperet hele pladsen i flere dage eller uger.
Jeg har brug for mit eget sted. Et sted hvor der kun er mig og mine ting. Et sted, hvor jeg ikke skal tænke på, hvordan det ser ud, eller om tapetklisteret fra i går stadig står på bordet. Når det så er sagt, så er det blevet meget vigtigt for mig, at der er orden og overskuelighed. Jeg kan ikke være kreativ, hvis der er rod og uorden over det hele. Mange gode kreative ideér er blevet ødelagt, fordi jeg lige skulle rydde op inden jeg gik i gang, og da oprydningen ikke blev til noget, så blev den oprindelige ide også ødelagt... Sikke noget.

Mit værelse er nede i kælderen. Det er ca 20 kvm stort og indeholder alt, hvad jeg skal bruge. Jeg har også en sovesofa, som min store datter bruger, når hun er hjemme. På væggene hænger min egen kunst :-) Det er bare sådan et dejligt sted !

No comments:

Post a Comment