September 06, 2011

WIP Forunderlige eksistenser # 1: Heksen Hulda DEL 2

Tryk her for at komme til del 1

Jeg er færdig med heksen Hulda! Hun er selvfølgelig den ældre søster til heksen Hilda :-) Jeg har stadigt 2 ben tilbage fra sofaen, så måske jeg laver 2 hekse mere, så de bliver ialt 4 søstre. Hvad mon jeg skal kalde de 2 næste?
Her er lidt billeder:

Jeg var så heldig at få mine fingre i en hel pose med blonderester og prøver, som jeg nu bruger på dukkerne. Jeg ville bare ønske jeg købte dem alle sammen.... 

Her er den samme blonde efter jeg har malet den med sort tekstilmaling. 

Her er Hulda i sin nye kjole. Jeg har gjort mig umage med blonderne. 

Når jeg laver hatte, så bruger jeg læder og limer dem med Fabri-tac, som er et fantastisk produkt fra USA. Jeg havde dog problemer med limresterne bagefter, som du kan se på heksens belte. På hatten kunne jeg fjerne det meste med acetone. Hun skal dog have et nyt belte. 

Close-up af ansigtet. Jeg kan rigtigt godt lide hendes udtryk. Hun ser rar ud, ik?

No comments:

Post a Comment