October 19, 2010

Ny figur: "Christmas Bird"

Jeg laver en figur til en amerikansk dame. Det hele er en del af en jule-leg, hvor man får tildelt en person som man skal lave en jule-figur til. Det skal sendes inden den 1. oktober, så jeg kan ikke bruge for meget tid på pjat. Jeg startede med et armature af ståltråd og staniol. 

Så modellerede jeg fugleben i sort cernit.

Ansigtet blev lavet med staniol base og super sculpy. Øjnene er sorte glasperler.

Hals bliver moddeleret og det hele styrkes med Magiv epoxy Sculpt.

Staniol og malertape er indersiden af kroppen.

Fin, ik?

Jeg bruger langhåret fårepels til kroppen. Klipper det af i passende længder og limer med superlim.

Grøn halestuds og lange sorte øjenvipper.
Come and give us a little kiss!

Nu mangler jeg en nissehat og matlak på ansigtet, så skulle hun være klar :-)

Kys-kys!

No comments:

Post a Comment