November 21, 2011

"Home is where my heart is"

Dette er hvad jeg arbejder på i aften:

Da jeg var lille, ønskede jeg mig en hemmelig hule, eller en træhytte. Jeg drømte om et sted, hvor jeg kunne være alene, og som ingen kendte til. Her forestillede jeg mig, at jeg kunne leve for mig selv, og selv klare dagen og vejen. Jeg ville leve af de planter som groede udenfor. Jeg gjorde mange spæde forsøg på at realisere min drøm, og der var f.eks. den gang hvor jeg stak af hjemmefra og byggede en hytte i skoven af rafter, i regnvejr, og spiste nyopgravede kartofler rå med skræl. Desværre opgav jeg, da jeg var blevet godt våd, og kom hjem om eftermiddagen, og opdagede, at ingen havde registreret, at jeg var taget hjemmefra... Eller da jeg øvede mig på at kunne flyve en hel dag, så jeg kunne flyve op i trætopperne og bo der. 
Dette maleri giver mig allerede den samme stemning: magi, mulighedernes land, natur og glæde. 
Jeg glæder mig til at se det når det er færdigt!!

No comments:

Post a Comment