December 19, 2010

Lille juleting :-)

Her er en lille juleting jeg lavede her i weekenden. Jeg havde et dukkehoved lavet i træmodellermasse, som jeg ikke rigtig gad at lave en dukke af. Jeg besluttede at lave en juleting istedet, og den blev rigtig sjov!
Øjnene blev fyldt ud med selvhærdende ler, og hele hovedet blev malet med acryl maling. Jeg trak en kraftig ståltråd gennem og lavede skjulte øsken både foroven og forneden. Han fik en udstoppet julehat og klokker forneden, samt en organza krave. Hele figuren er selvfølgeligt dækket af vandfast Puppenlack.
 Navnet er Kitty-ornament og er selvfølgelig modelleret efter min egen kat:
"Merlin the Grey"

Dette er hovedet da det lige var lavet. Jeg pillede de sorte øjne ud efter den tørrede.
Vil du også have et ornament modelleret efter dit dyr, så skriv lige. Prisen er 290 kr + forsendelse.


No comments:

Post a Comment